Po­rin Äs­sät ker­too te­ke­vän­sä par­hail­laan brän­diu­u­dis­tus­ta. Ke­vääs­tä as­ti jat­ku­neen brän­sin uu­dis­tus­työn ta­voit­tee­na on uu­sia Äs­sien brän­di-il­me ko­ko­naan.

Nyt Äs­sät ker­too tie­dot­tees­saan, et­tä brän­di­työ on eden­nyt vai­hee­seen, jos­sa jul­kis­tet­tiin Po­rin Äs­sil­le uu­si kol­mos­pe­li­pai­ta sekä uu­si, vaih­to­eh­toi­nen Kar­hu­lo­go.

Vaih­to­eh­toi­sel­la lo­gol­la jouk­kue ha­kee mo­ni­muo­toi­suut­ta.

– Vaih­to­eh­toi­nen logo ei ole siis kor­vaa­mas­sa iko­nis­ta Pa­ta­lo­goa, jouk­ku­een tie­dot­tees­sa ko­ros­te­taan.

Kuva: Porin Ässät

Kuva: Porin Ässät

Uu­si, vaih­to­eh­toi­nen logo on kar­hu. Sitä pe­rus­tel­laan sil­lä, et­tä Pori on omi­nut näyt­tä­väs­ti kar­hu­hah­mot ja kar­hu on myös sy­väl­lä Äs­sien ta­ri­nas­sa Po­rin Kar­hu­jen sekä Rys­ty Me­si­käm­men -mas­ko­tin puo­les­ta.

Kuva: Porin Ässät

Kuva: Porin Ässät

Äs­sis­sä us­ko­taan, et­tä kar­hu­lo­gon käyt­tö Äs­sien vaih­to­eh­toi­se­na lo­go­na vah­vis­taa Äs­sien ja Po­rin si­det­tä en­ti­ses­tään ja et­tä sii­tä hyö­ty­vät mo­lem­mat, niin seu­ra kuin kau­pun­ki, kun asi­aa tar­kas­tel­laan koko Suo­men nä­kö­kul­mas­ta.

Maalivahti Karolus Kaarlehto uuden pelipaidan kanssa. Kuva: Porin Ässät

Maalivahti Karolus Kaarlehto uuden pelipaidan kanssa. Kuva: Porin Ässät

Uu­del­la mus­tal­la kol­mos­pe­li­pai­dal­la pe­la­taan en­sim­mäi­sen ker­ran per­jan­tai­na 8.12. Äs­sät–Kär­pät-ot­te­lus­sa.

Kuva: Porin Ässät

Kuva: Porin Ässät

Äs­sil­le on luo­tu myös teks­ti­lo­go.

– Teks­ti­lo­go mah­dol­lis­taa mo­ni­puo­li­sem­pia vaih­to­eh­to­ja esi­mer­kik­si kan­na­tus­tuot­tei­ta suun­ni­tel­ta­es­sa sekä te­kee brän­dis­tä mie­li­ku­val­li­ses­ti kiin­nos­ta­vam­man, kun ote­taan eri­lai­set po­ten­ti­aa­li­set koh­de­ryh­mät huo­mi­oon. Teks­ti­lo­goa hyö­dyn­näm­me esi­mer­kik­si kan­na­tus­tuot­teis­sa, jouk­kue ker­too tie­dot­tees­saan.